Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre opplevelse av nettstedet. Les mer om informasjonskapsler på roswi.no.

Hopp til innholdet

Retur og reklamasjon

Jeg ønsker å reklamere på et produkt. Hva gjør jeg da, og hva slags garantier gjelder for produktet?
Vi beklager at du har problemer med ett av produktene våre, og vi vil selvsagt gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å bli fornøyd. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte må vi ha informasjon om hvilket produkt du vil reklamere på, en beskrivelse av feilen og kontaktopplysningene dine.

Generelt dekker produktgarantien material- og produksjonsfeil. Det varierer fra produkt til produkt hvor lang garantitiden er.

Men det er smart å være klar over at de fleste produktene våre kan repareres, og vi har de vanlige reservedelene på lager.

Jeg vil gjerne returnere en vare eller forsendelse. Hvordan gjør jeg det?
Hvis du ikke har fått den varen du bestilte, beklager vi dette. Kontakt oss, så hjelper vi deg.

For å kunne hjelpe deg på best mulig måte må vi ha informasjon om hvilket ordrenummer returen gjelder, hva som er grunnen til at du vil returnere varen eller forsendelsen, og kontaktopplysningene dine.

Jeg har returnert en vare og lurer på hva som er statusen for den?
Hvis du har sendt tilbake en vare og vil vite status for denne returen eller reklamasjonen, kan du sende oss en e-post eller ringe oss, så hjelper vi deg.

Produktet er lagt i handlevognen