Headlamp 330 - Midnight Grey

Biolite

Art. nr.:

HPA0202

EAN:

0850003383644

Farge:

MIDNIGHT GREY
Vis alle farger

Alle farger

Art. nr.:

HPA0203

EAN:

0850003383651

Farge:

OCEAN TEAL

Art. nr.:

HPA0202

EAN:

0850003383644

Farge:

MIDNIGHT GREY

Art. nr.:

HPA0204

EAN:

0850003383668

Farge:

EMBER RED

Beskrivelse

Biolite Headlamp 330 

Headlamp 330 har en syltynn front og perfekt vektfordeling, og det smarte og fuktavvisende stoffet gjør HeadLamp meget behagelig å ha på seg. Med varierende lysinnstillinger kan du tilpasse lykten etter behov. Maksimalstyrken er på 330 lumen, og lykten lades med Micro USB. En lett hodelykt som bare veier 69 gram. Enhåndsjusteringen gjør det enkelt å vri lyset mot bakken. Hodelykten gir deg frie hender, slik at du kan konsentrere deg om din aktivitet, enten det er løping, vandring eller skigåing.

Mer informasjon om Headlamp 330:

Maks lysstyrke: 330 lumen
Vekt: 69 gram

Brenntid: 40 t lav / 3,5 t høy

Batteri: 900 mAh

Lysdistanse: 75 m ved spotlysinnstilling og 16 m ved flomlysinnstilling

Pakken inneholder: Headlamp 330, mini micro USB-kabel

Spesifikasjon

Product measurements
Weight (g)
70
Store package
Quantity
1
Height (mm)
120
Length (mm)
59
Width (mm)
83
Weight (g)
110
Ordering package
Quantity
10
Height (mm)
322
Length (mm)
232
Width (mm)
270
Weight (g)
2160

Høyoppløste bilder

Om varemerket

Selskapet BioLite ble grunnlagt i 2006 og har base i New York. Målet er å få energi overalt, uansett hvor du er. Ved å lage revolusjonerende og avanserte energiprodukter som hjelper deg med å lage mat og få strøm selv der strøm og strøm ikke er tilgjengelig. De har fullstendig endret hvordan vi lager mat og hvordan vi lader apparatene våre i naturen. Merket har blant annet utviklet teknologier for å konvertere brann til elektrisitet og dele strøm mellom enheter. Biolite ønsker å hjelpe mennesker med å generere energi, enten de bor i en fattig landsby i Afrika eller er friluftsentusiaster som ønsker å finne smarte løsninger på eventyrene sine. Selskapet er stolt over å kunne bidra og hjelpe menneskene som trenger det mest med produktene sine.

Les mer